Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it

Dawne widgety Bloglovin - kody

Nie będę ukrywać, że nowy widget obserwowania bloga na Bloglovin kompletnie nie przypadł mi do gustu. Stary był zupełnie normalny, natomiast przy tym nowym strona jakoś wolniej się ładuje i sam widget też. No bo przecież jest taki nowoczesny, to musi się trochę podładować. :)

Jeżeli, tak jak ja, preferujecie dawne widgety obserwowania na Bloglovin, to mam dziś dla was niebanalną niespodziankę. Mianowicie...

Kody do poprzednich widgetów Bloglovin!


Tak, dobrze przeczytaliście, wzrok was nie myli: kody poprzednich widgetów Bloglovin.

Dawne widgety Bloglovin

Dawne widgety Bloglovin


Widget 1 (z lewej):


Widget 2 (z prawej, z liczbą followersów):



A to jest dowód, że kody działają prawidłowo:



Notatki w Kratki

Oczywiście w href oraz id musicie podmienić dane mojego bloga z notatkami na dane własnego bloga (odnośnik do Bloglovin + w przypadku "id" sam numer bloga). No i kod wpisujecie w słynny już gadżet HTML/JavaScript. Powodzenia! :)

Przy okazji link do mojego profilu na Bloglovin: http://www.bloglovin.com/people/introwertyczka-10537919  Możecie mój profil obserwować, nie obrażę się.
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it