20.11.2015

Blogowe Linkowanie: Linkomania#5

Wydawać by się mogło, że Linkomania ledwo co rozpoczęła swój zacny żywot na blogu, a tu już piąty miesiąc nas zastał. Piąty miesiąc, a więc piąta edycja.

Blogowe linkowanie

Tak jak obiecałam, w miarę możliwości będę starała się wyróżniać linki, które moim skromnym zdaniem, warte są zainteresowania. W czwartej odsłonie były to:
  1. Dlaczego warto adoptować starszego psa? - post chwytający za serce i, co najważniejsze, pokazujący, że pies idealny to nie taki, który jest "świeży", rasowy, nieskazitelny i kryształowy. Pies idealny to taki, który daje nam całą swoją miłość, całego siebie, który bezgranicznie nam ufa i którego my bezgranicznie kochamy. Historia Weroniki i jej psiego seniora wzrusza i skłania do refleksji.
  2. Rodzina, która wpędza w kompleksy - temat szczególnie mi bliski, choć trudny, i cieszę się, że ktoś poruszył go na swoim blogu. Choć wiem, że za brzmi to co najmniej absurdalnie, to jakoś tak zrobiło mi się trochę raźniej, że nie tylko ja tak mam i że nie jestem jedyną osobą na świecie, którą własna rodzina potrafi mega zdołować "komplementami". Cudzysłów oczywiście nie jest przypadkowy.
  3. Ekologia, czyli dlaczego rozpadł się ZSRR? - rozpad ZSRR to niezmiernie ważny temat, o którym trzeba rozmawiać i o którym warto rozmawiać. Większość ludzi ma bardzo jednostronny pogląd na tę sprawę: rozpad ZSRR to zasługa Wałęsy, Solidarności, naszej wielkiej polskości i innej opcji być nie może. Prawda jest jednak taka, że na upadek tego ogromnego państwa wpływ miały zupełnie inne czynniki: polityka Michaiła Gorbaczowa (pierestrojka i głasnost), a także to, o czym wspomina w swoim poście Beata, czyli kwestie związane z ekologią: Czarnobyl, fabryki, skażenie gleby, zły stan środowiska naturalnego. Swoją drogą kiedyś w szkole uczyłam się, że nazwa "ekologia" jest nadużywana, gdyż tak naprawdę działem ekologii zajmującym się ochroną środowiska jest sozologia - tak jakoś teraz mi to do głowy przyszło, w sumie nie wiem czemu. Chyba wspomnień czar odezwał się we mnie.
Przez ten miesiąc okazało się również, że Klaudia z bloga "zakryte słowami" postanowiła poświęcić wpis gościnny mojej skromnej osobie, a konkretnie moim wierszom i opowiadaniom. Poczułam się wyróżniona, doceniona i z tego faktu ukontentowana. Idea tego wpisu była dla mnie miłą niespodzianką. Klaudia również pisze wiersze, chociaż są na wyższym poziomie niż moje, a przynajmniej takie mam wrażenie. Moje są bardzo specyficzne, może nawet odrobinę grafomańskie - co poniektóre. Całość wpisu możecie przeczytać tutaj: 

Oczywiście dziękuję wszystkim za zainteresowanie czwartą odsłoną Linkomanii, która okazała się nagle popularniejsza niż myślałam. Do tego stopnia, że już chyba po tygodniu czy dwóch przekroczyła 50 wpisów, co bardzo mnie zaskoczyło. Mam nadzieję, że dzięki Linkomanii poznaliście jakieś ciekawe blogi i też odrobinę wypromowaliście własne. Teraz już czas na piątą odsłonę.

Share:
Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.