Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it

Mam disqusa i nie zawaham się go użyć!

Próbujesz dodać komentarz pod którymś z postów na tym blogu i... szok, nie możesz - zostałeś zablokowany. Dlaczego tak się stało?

Wredni ludzie

Istnieje kilka bardzo prawdopodobnych przyczyn, które mogły doprowadzić do takiego stanu rzeczy:
  1. Jesteś wrednym palantem lub kompletnym debilem;
  2. Jesteś zwykłym chamidłem i w ogóle nie szanujesz innych ludzi;
  3. Uważasz, że pozjadałeś wszystkie rozumy;
  4. Z nieznanych nikomu przyczyn uważasz, że masz prawo oceniać innych ludzi;
  5. Permanentnie, nachalnie i bezczelnie spamujesz;
  6. Nie życzę sobie twojej obecności na żadnym z moich blogów ani ogólnie w żadnym moim sieciowym miejscu. Wolę się od ciebie trzymać z daleka nawet w necie.

Każdy z powyższych czynników skutkuje blokadą na disqusie. [Przeczytaj: Jak skonfigurować czarną listę na disqusie?

Disqus jest cudownym systemem komentarzy, który pozwala bez trudu zneutralizować uporczywego trolla, spamera, chama lub debila. A ja z tej możliwości korzystam.

Nie powinno się, to nieuczciwe, nieładnie tak? Może i nieładnie, ale to jest mój blog i to ja decyduję, kto może tu być, a kto nie. Jeżeli reprezentujesz którąś z wyżej opisanych kategorii ludzi, to wypierdalaj - bez zbędnych tłumaczeń i ceregieli. Mój blog to nie jest żadna oaza miłosierdzia ani inna ostoja cierpliwości - jeśli jesteś be, dostajesz w zamian be (czyli blokadę, woli ścisłości). No i dodatkowo otrzymujesz ode mnie gie, czyli gówno.

Parę razy zdarzyło mi się zablokować kogoś profilaktycznie. Jeżeli weszłam na czyjś blog i przypadkowo natrafiłam w postach lub komentarzach na ogromne stężenie głupoty, to gdy byłam akurat zalogowana, zablokowałam profilaktycznie debila dla pewności i świętego spokoju. Aby w przyszłości nie trafił przypadkiem na mój blog w czasie błądzenia po sieci.

Na tym blogu wszelkiej maści chamom i debilom mówi się głośno: NIE!

To mój blog i to ja decyduję, kto ma możliwość wypowiadania się tutaj. Nie muszę tolerować osób, których tolerować w ogóle nie mam ochoty.
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it