Najważniejsze posty - moje blogowe podsumowanie

Kolejny post egocentryczno-narcystyczny


Z tego, co pamiętam, to chyba nigdy nie robiłam w postach posumowań rocznych, miesięcznych ani żadnych innych. Czas więc to zmienić, postaram się teraz nadrobić ów brak blogowych podsumowań.

Oczywiście wszystkie wpisy na blogach są dla mnie równie ważne, jednakże dla was, czytelników niektóre z nich mogą okazać się ważniejsze od innych chociażby pod względem lepszego mnie poznania. No i lepszego rozeznania, czego można spodziewać się zarówno po mnie, jak i po blogach.

Najważniejsze posty

Zatem które z postów można śmiało określić mianem najważniejszych?

  1. Gdzie można mnie znaleźć w sieci? 
  2. Jak można się ze mną skontaktować?
  3. Obserwuj moje profile 
  4. Kilka prostych zasad - przeczytaj koniecznie!
  5. Niedemokratycznie i posthermetycznie
  6. O mnie - wiersz
  7. Ja, introwertyczka
  8. Ja, blogerka
  9. A po co ci aż tyle blogów?
  10. Bezrobocie - moja osobista historia
  11. Samotność i sztuka
  12. Striptiz - wiersz
  13. Samotna strona internetu

Dlaczego akurat te, a nie inne? Z jakich względów? Cóż, żeby się o tym przekonać, należy po prostu sprawdzić je i obczaić empirycznie. Innymi słowy, trzeba kliknąć w linki i przeczytać owe posty samemu. :)
2013 © Introwertyczka w sieci. Obsługiwane przez usługę Blogger.