Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it

Grafika na blog - część IV

21 pięknych obrazków z serii

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Motyw: water ; Tło: transparent 

Jak dotąd jest to chyba mój najbardziej udany zestaw graficzny na blog, w sensie najbardziej zaawansowany. Cóż, człowiek całe życie się uczy, grafiki również ta maksyma dotyczy. :)


Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin
Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin

Obserwuj mój blog na Bloglovin


Wszystkie obrazki na tym blogu oznaczone etykietą (kategorią posta) Grafika można jak najbardziej pobierać lub kopiować, po czym wstawiać na swoje blogi. Innymi słowy, można je wykorzystywać do użytku własnego, np. jako przyciski społecznościowe w panelu bocznym, w stopce bloga, na stronach statycznych itd. Właśnie po to one są. Nie można natomiast przedstawiać ich jako własnych prac. Nie można podpisywać się jako ich autor bądź też sprawiać takie wrażenie, że jest się ich autorem. Wprawdzie nie sądzę, aby ktoś chciał to robić, ale mimo to tak na wszelki wypadek uprzedzę. :)
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it