01.02.2015

Gdzie można mnie znaleźć w sieci?

Post egocentryczno-narcystyczny


Jako że internet mam już chyba prawie od ośmiu lat, to w tym czasie poudzielałam się i udzielam nadal na różnego rodzaju portalach. Gdzie konkretnie?

Introwertyczka w sieci


  1. Blogger - oczywiście nic innego nie mogło się znaleźć na pierwszym miejscu; na bloggerze jestem od lutego 2011 roku i uważam, że jest to najlepsza platforma blogowa, jaka tylko istnieje;
  2. Wordpress - profil na wordpressie posiadam z racji prowadzenia tam jednego z blogów. Niekiedy korzystam z tego profilu także przy komentowaniu blogów umieszczonych na platformie wordpress;
  3. Weebly - serwis, na którym stworzyłam swoją własną stronę internetową. Jak się prezentuje? :) 
  4. Tumblr - mój własny skromny mikroblog, na którym informuję o aktualizacjach. Dodatkowo można tam zadać mi pytanie, oczywiście byle nie wścibskie. ;)
  5. Youtube - takie tam pierdółki muzyczne tworzone przeze mnie na anvilu. Może z biegiem czasu kanał wyewoluuje w innym kierunku i będą tam również inne rzeczy, jednak póki co jest tam tylko muzyka; 
  6. Chomik - moje kolejne własne ulubione miejsce w sieci; chomika prowadzę od lutego 2009 roku, trzymam na nim ponad 3000 plików. W chwili obecnej jest on zahasłowany - hasło do wejścia to Rew1917, natomiast hasło do niektórych folderów to 1848. Normalnie bym go nie hasłowała, ale po masowych histeriach związanych z prawami autorskimi i wpisami na forach, że do iluś tam użytkowników zawitała policja, wolałam jednak nie kusić losu. Ostatnie, czego mi brakuje, to zatargi z prawem. :) Na marginesie dodam, że transfer na chomiku mam cały czas za free;
  7. Free disc - świeżo utworzony profil przypominający chomika. Różnica polega na tym, że plików nie usuwają bez uprzedzenia.
  8. Forum dla Ciebie -  masz pytania, wątpliwości, uwagi, przemyślenia? To forum jest właśnie dla Ciebie!
  9. Cba - taki tam mikroblog z blogowymi podsumowaniami... i nie tylko;
  10. Pinger - no i kolejny mikroblog, chyba je trochę lubię;
  11. Bloglovin - jako że prowadzę całą masę blogów, to nie mogło mnie zabraknąć również w najpopularniejszych agregatorze blogów;
  12. Facebook - konkretnie fanpage na facebooku;
  13. Google Plus - konkretnie strona na google plus;
  14. Google Plus - profil prywatny dla odmiany;
  15. Twitter - mikroblog skorelowany z blogami oraz z fanpage'em na facebooku;
  16. Pinterest -  pinterest to znany serwis ze zdjęciami wrzucanymi (przypinanymi) przez użytkowników, na moim profilu znaleźć można zdjęcia z blogów, przysłowia świata i jeszcze więcej;
  17. Weheartit - mało popularny w Polsce serwis w założeniu podobny do pinterest. Różnią go bardziej radykalne zasady dotyczące umieszczania obrazków;
  18. Tuba fm - skromne stacje radiowe stworzone przez mnie w ramach możliwości, jakie oferuje serwis tuba.fm. W chwili obecnej stacji na moim profilu jest dokładnie dziesięć;
  19. Filmweb - mimo posiadania profilu nie udzielam się tam zbyt dużo: dość rzadko komentuję, nie napisałam jeszcze żadnej recenzji, jednak za to najbardziej lubię przyznawać gwiazdki. :)
  20. Disqus - na disqusie jestem już długo ponad rok, chociaż za jego pomocą komentuję głównie komentarze na swoich blogach. :) Fakt mało aktywnego komentowania przeze mnie nie wynika jednak z niewystarczającej popularności tego systemu komentarzy (bo disqus jest chyba najpopularniejszy), wynika jedynie z tego, iż ogólnie bardzo rzadko komentuję u innych;
  21. Pinka - serwis podobny do Pinterest, na co wskazuje nawet jego nazwa. Podobny, a jednak tak różny.
  22. Zblogowani - kolejny agregator blogów; jego niewątpliwą zaletę stanowi możliwość dołączania do postów własnych miniaturek.

Introwertyczka w sieci


Inne serwisy, na których bywam okazjonalnie:
  1. Truml - portal poświęcony sztuce, od czasu do czasu wstawiam tam swoje skromne wytwory;
  2. Poezja polska - serwis dedykowany konkretnie temu, na co jego nazwa wskazuje. Po co tam jestem? Jak wyżej.
  3. Testwiedzy -  testy stworzone przeze mnie, dzięki którym można sprawdzić poziom swojej wiedzy na dany temat. Są to testy stworzone dosyć dawno i w związku z tym podejrzewam, że w przypadku niektórych pytań musiałabym się pozastanawiać nad odpowiedzią. Ostatni test dodałam chyba trzy lata temu;
  4. The Old Reader - popularny czytnik RSS online. Popularny i, co ważne, czytelny oraz prosty w obsłudze - a nie zawsze w przypadku czytników RSS jest to aż tak oczywiste. :)
Share:
Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Zblogowanych Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.