13.09.2014

Ukryty polski w zagranicznych piosenkach

Parę lat temu dzięki stacji 4 fun tv modne stało się na youtube wyszukiwanie polskich słów w zagranicznych piosenkach. Głupie? Pewnie i głupie, ale za to śmieszne. W końcu humor nie zawsze musi być wysokich lotów. :-)


Zresztą zobaczcie sami, o co chodzi:



Niekiedy zdarza się nawet usłyszeć całą piosenkę po polsku:



Wes - Alane:

Chleb! Chleb!

Co mieli psa,
Mieli eSondę
I kamień za nie
Dany mi tu.
Ten kamień
Ciapaj tu mi, panie.

Co mieli psa,
I mieli eSondę
Mieli Sondę
I kamień za nie
Dany mi tu.
Ten kamień
Ciapaj tu mi, panie.

Ala nie wali mu pały!
Młody sam wie, normalnie.
Ala nie wali mu pały!
Młody sam wie, normalnie.

Wieją sandały,
Mama, ja nie gram, bo...
Eeeeee... To mundurek!

Nie ma pani czasu
Nie ma pan zęba
Nie ma pani czasu
Nie ma pan mleka

Nie ma pani czasu
Nie ma pan zęba
Nie ma pani czasu
Nie ma pan mleka

Ala nie wali mu pały!
Młody sam wie, normalnie.
Ala nie wali mu pały!
Młody sam wie, normalnie.

Durne i prymitywne? Owszem, ale za to śmieszne, w końcu nie trzeba wszystkiego traktować z nie wiadomo jaką powagą. Niekiedy dobrze jest pośmiać się z byle czego, nawet z takich pierdółek, aby zapewnić sobie dobry początek dnia. :-)
Share:
Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.