Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it

Prosty tutorial mojego autorstwa

Dziś przygotowałam dla was niespodziankę w postaci odkrytego przeze mnie dawno temu sposobu na udoskonalenie rubryki "autor" w szablonie posta. Jest to sposób niezmiernie prosty i opisałam go tutaj, w punkcie 7. Musicie jednak uważać, gdyż niekiedy bywa tak, że w szablonie są dwie linijki <div class='post-footer-line post-footer-line-1'> i dlatego dodałam screeny, aby łatwiej było odnaleźć tę właściwą. Jeżeli będziecie udostępniać tenże sposób gdzieś u siebie, to prosiłabym o dodanie źródła, czyli linku do moich porad lub mojego profilu bloggera. Z góry dziękuję. Wiem, że podpisywanie screenów może wydać się osobom postronnym totalną paranoją, ale niestety wśród nas, blogowiczów, są także osoby, które nie odznaczają się uczciwością przedstawiając cudze porady jako własne i to do tego stopnia, że nawet screenów własnych nie chce im się zrobić, tylko je też kopiują od innych. Jednym słowem: żenua.

Mam nadzieję, że poradzicie sobie z tutorialem bez większych problemów. Jest on bardzo prosty, a korzyści daje wiele. Życzę powodzenia! :-)
Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it