Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it

Słowem wstępu

Jak przetrwać w internetowej dżungli?


O czym będzie ten blog? O rzeczywistości wirtualnej ogólnie, o moich spostrzeżeniach jej dotyczących. Kim jestem? Na banalne pytania odpowiedzieć najciężej, jednak mimo to spróbuję: w świecie wirtualnym jestem blogerką chwilami zmieniającą się w hejterkę. W świecie realnym od zawsze szukam swojej drogi, kilka razy wydawało mi się, że znalazłam, ale za każdym razem okazywało się, że ta droga była już skończona lub nie byłam na niej mile widziana. Mój wiek w tym momencie jest nieistotny, w końcu nie mam nań wpływu, a poza tym i tak ciągle się zmienia.

Jak nietrudno zauważyć badając mój profil w sieci, prowadzę również inne blogi. Ten blog stanowi zbiór moich odkryć oraz przemyśleń na temat cyberprzestrzeni i nie chcę, aby był kalką pozostałych. Z początku funkcjonował na platformie bloog.pl, jednak myślę, że blogger daje dużo więcej możliwości i więcej swobody w działaniu, poza tym przyzwyczaiłam się do niego. :-) Dodam więc część wpisów z bloog.pl tutaj. Na szczęście dużo ich tam nie ma, gdyż blog jest nowy. Mam nadzieję, że uda mi się go rozwinąć i że zadomowi się na dobre w blogosferze.

Moja strona internetowa: Kochaj Polub Zaakceptuj... swoje życie

Moje pozostałe blogi:

Introwertyczka bloguje
Przemyślenia Introwertyczki 


Buttony bloga:


Button 1

Button 2

Kopiowanie treści jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Faceboku Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Google Plus Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblr Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Kanał RSS bloga Introwertyczka na Bloglovin Mail Introwertyczka na Disqus Introwertyczka na We heart it